Längesen!

Hej på er, var ett tag sen jag uppdaterade nu men det blir lätt så när det är så underbart väder ute. I fredags var jag på kalas i karlsborg kusinen fyllde 24 år trevligt vare :D igår var jag på stranden med laura o mamma först sen på kvällen åkte jag o laura in till stan. hände la inte sådär jättemkt så finns inget o skriva mer om det sen åkte vi hem till laura o jag sov där det var ett tag sen så det var riktigt kul, tack för en kul kväll gumman det måste vi göra om mycket nu i sommar ;)<3 Sen nu sitter jag här nyduschad o skriver ett inlägg (äntligen) hehe.
Hmm blir inte så mkt att skriva idag men hoppas att ni har haft det fint och solat och badat mycket nu i det braiga vädret :D Pusss <3

Dagens Låt: Cindy Lauper - Girls Just Want To Have Fun

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback