Tillbaks

Hej gud var verkligen ett tag sen jag skrev här nu men nu är jag tillbaks ;) i torsdags var det då avslutning det var la kul, efter det som var slut vid 8 då så åkte jag o laura till vättern i stan aaskul, sen sov hon hos mig :D igår var vi oxå i stan lite men dt var verkligen inte lika kul så var inte där så länge så åkte hem o gick till macken o köpte korv ;) o denna dag sov jag hos henne vi sov fan till 1 idag :O längesen jag sov så länge nu haha. aja sen gick jag o grillade med mamma, syster hennes son o pojkvän o hund såklart ;D gott.. o nu sitter jag här hemma själv o väntar på att mamma o dom ska höra av sig så att jag kan brja cykla till lottis o sjunga singstar oså haha dt ska bli så jäkla kul skitlängesen jag gjorde det nu. Men ni får ha dt så bra här kommer lite skolavslutningsbilder o dagens låt oså :D
Pusss<3

Hm här ser ni mej bakifrån iaf haha (hämtade betyg), har ingen annan bra bild när man ser mej framifrån tyvärr^^
Klassen <3
Det får räcka så :P

Dagens Låt: Helen Sjöholm - Gabriellas sång. Såå fin text!

Kommentarer
Postat av: Vivian

nemen titta där är ju jag med min fina håruppsättning :P (översta bilden)

2008-06-15 @ 01:03:28
URL: http://vivita.blogg.se/
Postat av: m.

jag blev ju aldrig m på klassfotot :/ haha jag hann springa t toan istället o byta om haha synd.

2008-06-19 @ 07:16:01
URL: http://mellss.blogg.se/
Postat av: Tanja

Svar; m. Ja dt var synd :/

2008-06-20 @ 16:51:12

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback