Outfit

Japp idag ska jag minsann visa er min outfit för dagen, inte varje dag jag gör det;) haha. Nä bara gjort det en gång faktiskt elr nåt^^

Blåa strumpbyxor, Lindex
Svart linne, Gina Tricot
Ska på med en brun kofta från Gina sen med ;)

Förresten så på festen i fredags hade jag dom blåa strumpbyxorna, med en riktigt röd tunika till så nu vet ni ungefär hur jag såg ut, sen med masa detaljer oxå såklart.. Jag var ju som sagt 80 tals brud så xD

O juste idag har jag fixat naglarna igen :)

Puss o kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Merry

sv. Tack så mycket! =)

Skulle prata med en av barnmorskan. Ska prata med dom snart igen. Prata lite om allt möjligt, just nu pratar vi om p-piller för mensvärk. Jag har ju sån stor mensvärk =/



pyss

2008-11-06 @ 20:31:40
URL: http://mellijs.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Fina naglar!

2008-11-07 @ 10:31:47
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Anonym

Reklam är kanske inte det roligaste, men om du går in på www.gratismode.se/?c=1953 och blir medlem och börjar samla poäng så får du hem presentkort, och du får själv välja om du vill ha presentkort från gina,kicks,åhlens,hm och en massa andra butiker.

2008-11-10 @ 18:44:47

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback