Plugg

Håller på och pluggar, har snart gjort klart min tredje uppgift så himla skönt att börja få allt klart, o jag har så himla svårt för o plugga hemma oså fattar inte vrf men när jag väl kommit igång då jäklar går det undan ;) haha. Det är skönt det ska nog efter denna uppgiften börja lite med nästa med eller nej just det tror inte jag har papprerna till det :/ typiskt då vet jag ju inte vad jag ska skriva.. Så smart är jag :)
Och vi hade sån himla tur eller vad man ska kalla det i skolan idag, vi går 8-16 på måndagar och det är väldigt segt och jobbigt kan jag säga men idag gick vi bara 8-11.50 :D för vi hade de TRE sista lektionerna inställda. På den lektionen vi hade där innan lunch runt 11 så kom våran svenska/engelska lärare in förkyld och ont i halsen som sjutton (stackarn) och sa att hon snart skulle åka hem så därför fick vi inställd svenska och engelska som vi skulle ha efter varandra då. Men sen vid 14.50 skulle några i klassen eller väldigt få ha drama, jag var en av dom så jag och en kompis tänkte gå och fråga om inte vi kunde få ledigt från den lektionen så att vi slapp sitta i skolan i 3 timmar bara för att ha en lektion från 14.50-16 men då sa hon att vi hade den lektionen inställt vi bara jahaa men vad bra hon bara men det ska stå uppe, vi bara okej och åkte glada hem hit :D 2 vänner hängde med en stund, mkt trevligt.
Juste jag har inte hunnit berätta om helgen än heller.

I fredags sov Laura hos mig, vi tog det bara lugnt. Kollade på Idol, Anna åkte ut?? aja bättre än att Johan skulle åka ut iaf! Vi åt glass, pratade, lyssnade på musik, spelade kort och hade det supermys:)
Sen på lördagen gjorde jag mig iordning Laura gick hem och jag tog först bussen in till stan för att möta Matilda och Simone oså gick vi och köpte massaa godis för att sedan fortsätta vår resa till en vän i Habo där var redan Virren, elr oj det var ju Virren vi var hos hahah och Emma. Så det var Jag, Simone, Matilda, Virren, Emma och Henke :D oxå sjukt mysig dag/kväll som är värd att göras om alltså, underbart! Haha de 5 tjejerna och Henke typ ^^ Vi åt som sagt godis, pratade, lyssnade på musik vi med haha, kollade på film köpte hem god skräpmat, pizza, hamburgare och allt möjligt hehe.

Men oj nu blev det minsann ett långt inlägg, juste vi hade redovisning idag med, stolt liten Tanja klarade det ;) HAHA
Nu ska jag fortsätta plugga. Vad har hänt för er i helgen då?
PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Julia

hoppas du får en mysig kväll

2008-11-25 @ 19:00:24
URL: http://jsomijulia.se

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback