I skolan

Tja sitter just nu i skolan och vi håller på att arbeta emd föräldramötet som vi ska hålla i nästa vecka på torsdag. Denna lektionen slutar 13.50 sen vid 14.00 har man fotografisk bild sen slutar vi vid 15.15 sen är det heelg sså himla skönt men gud vad snabbt veckan har gått. Vi skulle skriva ett reportage till svenskan tills idag o jag hade inte ens börjat med det igår så jag fick lite smått panik, men jag hann klart igår kväll gud så bra :D så nu är det inlämnat oxå, sen ska jag skriva en insändare om rasism/nazism tills på tisdag, hm blev ganska mkt skolsnack nu menmen! Nu ska jag sluta skriva o koncentrera mig på detta så att man inte bara står där framför föräldrarna på torsdag o inte vet vad man ska säga det funkar ju itne elr hur ;)
Pusss<3

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback