Norgeresan :)

Jag har vatt i Norge torsdag-fredag tillsammas med Laura, ni visste inget det vet jag men det kom så hastigt på så jag skrev inget om det innan men nu kommer det.
I torsdags så gick bussen halv 8 från Jönköping till Göteborg det tog då 2 timmar, sen bussen därifrån till Oslo det tog ungefär 4 timmar, väl framme åkte vi o tittade lite sen på kvällen var det en fest där vi hjälpte till lite oså det var riktigt kul fast jag fick väldigt ont i fötterna av att gå så mycket imed att jag hade klackskor men det fick gå ändå ;)
Ska lägga in bilderna på datorn nu så att ni oxå kan få se dom.

 Här var jag klar för festen eller nästan hade inte dom byxorna utan svarta tights, oså ser du även mitt hår Sanna E, du ska få se hur det såg ut innan ungefär.
 Så typ, euw ;S

Åh det går inte att ladda upp bilder nu gör det snart då, såklart så ska det alltid krångla, jaja haha ha dt fint sålänge o kom tillbaka o titta på bilderna sen!
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

Åååh det blev ju jättebra!!

Tack för att du lägger in bilder åt mig så jag blir nöjd. hahahaha.

2008-09-06 @ 14:34:50
URL: http://www.sannorna.se

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback