OTH

Sitter här och lyssnar på musik o mina händer är ISKALLA som vanligt :O jag fattar inte vrf jag jämt blir så kall om just händerna, vet ni? hehe
Om en stund börjar One Tree Hill med (rubriken) det är så sjukt bra :)
Nästa vecka på torsdag är det föräldramöte, och vi eleverna i min klass då såklart ska hålla i det, så det är typ det vi sysselsätter oss med på lektionerna nu iaf på bf lektionerna och datakunskapen, att planera det o bestämma vem som ska säga vad och även vad var och en ska säga :P men det ska nog bli kul faktiskt o fika blir de med haha.
Nä finns inte så mkt mer att skriva, titta gärna lite längre ner på inlägget under för att delta i en tävling hos Tumadre..
Puss på er <33

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback