Singelmammor!

Man får passa sig för det där ordet på datorn speciellt så man inte skriver "Snigelmammor" haha.
Ja nu har jag kommit hem tatt bort sminket och ska väl snart ta och byta om till myspyskläder om jag hinner innan detta programmet som står som rubrik börjar, nämligen Singelmammor det är bra tycker jag så varje måndagkväll 21.30 så sitter mamma och jag bänkade framför tv:n tillsammans i vardagsrummet jättemysigt :)
 
Förresten så blev det inga kakor som jag trodde utan mackor :O haha men det gick lika bra de riktigt goda mackor var det i alla fall!
Sen var det en liten flicka där Lina som underhöll mig väldigt mycket eller var det jag som underhöll henne? haha
Det är i alla fall min kusins dotter hon är 4 år nu och senast jag såg henne var hon väl runt 1 år tror jag, fatta vad längesen eller. Men vi lekte på iaf :) Barn är härliga som ni säkert redan vet att jag tycker.
Oj nu blev det ett ganska långt inlägg jämfört mot mina senaste iaf, men det är väl härligt? ;)
Nu måste jag avrunda här o gå o titta på tv:n.
Förresten så börjar jag halv 11 imorgon riktigt skönt har sovmorgon tisdag, onsdag, torsdag nu och slutar ganska tidigt på fredag men det är bara denna veckan det är ett sånt underbart schema sen börjar ju Individuellt val då blir det nog liite tuffare iaf, men det ska nog gå bra. Jag vet bara inte riktigt än vad jag ska välja, men får man välja dans så väljer jag nog det och Mental Träning :) så nu vet ni det men mer om det nån annan gång vad jag har valt oså.
Puss på er <33

Kommentarer
Postat av: Laura :)

HAHAHA SNIGELMAMMOR, fatta vad jag garvade xD Men vad gulligt att du och din mamma tittar på det tsm :D



Förresten, ska du välja dans ? :O Trodde jag inte, du gillar väl inte det ? ;P Men kul ju ;D

2008-09-02 @ 20:25:40
URL: http://lauraadina.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback