Ute i ösregnet!

Innan satt jag o pratade med Laura på msn då började det ösregna ute, o gissa vad vi bestämde då?
Att gå ut o mötas på halva vägen i regnet :O Jag var dock lite seg så Laura var redan blöt när hon kom men inte jag men sen började det regna igen så sen när vi skulle gå hem såg vi ut som slickade katter o jag fick gå hem o föna håret, men sen helt plötsligt låg jag o solade? hahah i solarium det var skönt :)
Idag hade vi estetisk verksamhet i skolan jag har drama det fanns även musik och bild att välja mellan, det var första lektionen idag det var ganska kul faktiskt.
O imon börjar jag 8 igen med fotografisk bild det blev förresten mitt individuella val o inte dans och mental träning som var meningen först men det blir i alla fall också första lektionen med det imorgon. Slutar 4 imon med :O
Ganska jobbigt faktiskt men det får man stå ut med onsdagen och torsdagen är ganska lugna sen iaf :)
Imon är förresten Martin Stenmarck med på sommarkrysset skulle egentligen vatt i lördags men då var det såklart fotboll. Så nu har jag något att längta till tills imon haha, klockan 8 på 3:an missa inte den braiga snyggingen ;) allt i ett eller vad man ska säga, kan det bli bättre??
Nu slutar jag här ha dt bra fina människor! <3

Dagens Låt: Danko Jones - Code of the road  Helt sjukt bra låt, blev tipsad av Laura om denna bra låt, du har rätt bra musiksmak ändå Laura.. Ibland hahah

Kommentarer
Postat av: Laura :)

HAHAHAHA shit vad kul det var i regnet asså ;D Men du din lilla mes ställde dig under ett träd :O



Och förresten så visas sommarkrysset på 4:an och inte 3:an ;)Och ja, martin var sjuuuukt snygg :O



Haha jag har alltid bra musiksmak ;) <3

2008-09-10 @ 16:20:19
URL: http://lauraadina.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback