Önskemål

Haha jaha nu ska jag då alltså berätta om min roliga men kalla dag ;)

Emma hämtade upp mig vid halv 3 och vi åkte till stranden o satte oss o åt hennes egengjorda blåbärsmuffins, riktigt goda. Sen åkte vi till a6 (köpcenter) och jag hittade såklart nu när jag inte har några pengar ett par skitsnygga skor. Men aa jag vet inte får se om jag köper dom sen.

Sen så åt vi på mc donalds, mums! Gick runt o kollade på ännu mer skor osådär. Sen var det dags att bege sig till Vätterstranden för att gå på Vätterfesten det var väl trevligt det med, men otroligt kallt mot slutet. Såg Agnes som kom vid 22.00 och höll på en halvtimme sen åkte vi hem. O nu sitter jag här hihi.

Nu ska jag nog steka köttbullar är riktigt sugen på det. Min favorit.

Puss <3

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback