Bad romance

Hade rätt trevligt igår, tog faktiskt lite bilder för ovanlighetens skull så här ska ni få se ;)
              
Jag och Renne, lika    Fattar inte riktigt         Sara och Micke
suddigt som alltid :P   vad jag gör med mitt     Så sööta :)
                                huvud/nacke xD
Det får räcka..

Ååh väntar på mat ris och köttfärssås sjukt gott alltså ;D e riktigt hungrig nu hihi. Undra vad som händer ikväll?
Hemma elr dra ut? Återstår att se, ni får säkert veta hur jag gör sen ;) haha inte för att ni bryr er men ändå, detta e ju liksom en blogg om MIG.
Jagjagjag, är bääst ;D mohaha
pössheeeeeej

Kommentarer
Postat av: Louise - Mamma till Eddie ♥

sv: 1 mars :)

2009-12-16 @ 07:47:17
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback