04.40

Nu som först har jag kommit hem, gissa om man är trött eller. Är lite smått sugen på té också, har så ont i halsen och är hur hes som helst.
Trevlig kväll/natt, var hos grannen o hade trevligt sen stack vi till några andra, så blev en promenad hemåt nu mitt på dan höll jag på att säga, ljust så att man nästan blev bländad ju.

Jag kom just på att jag lovat er ett inlägg med bilder från i onsdags, men det får komma imorogn eller nåt om jag hinner. Har för 17 aldrig tid nu längre känns det som, hinner inte med riktigt åker ju till gotland på söndag med, så måste försöka börja packa lite smått imorgon/idag, ska ju faktiskt försöka sova lite innan det blir lördag för mig haha..

Puss på er söta saker =)<3

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback