Spotify

Har nu spotify, en snäll vän hjälpte mig hihi :) Tack för det!

Har vatt ute hela dagen typ, med en del av familjen.
Var inte i skolan idag p.g.a av att jag knappt sov något inatt så orkade inte gå upp klockan 6 för att ha en skoldag från 8-16.. Men imon så ska jag vara duktig och gå dit, vare sig jag sovit eller inte.
Spelar Uno på facebook också, såå himla kul. Känner på mig att jag kmr bli beroende av de haha.

Nä nu ska jag nog ta o spela en eller två omgångar till av Uno sen göra mig lite ris och currysås. Var hur längesen som helst jag åt det, åt det hela tiden innan så har väl förätit mig på det, men nu ska det bli gott att äta det igen :)

Pöss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt.. Jag gjorde ju ett konto till dig för typ 3 månader sen.. Men det sket du fullständigt i.. :)

Men du är ju smarta tjejen! :D

2009-09-06 @ 21:48:30
Postat av: Tanja

Sv; Ja men då ville jag inte ha de, nu ville jag de!

2009-09-06 @ 22:10:33

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback