Till en speciell person!

Ojoj vart ska jag börja.. Min älskade barndomsvän Annsofie, du anar inte hur mycket du betyder för mig. Du finns alltid där och du har fått mig på benen igen efter en jobbig händelse i mitt liv. Du ställer alltid upp och jag vill verkligen försöka göra det så gott jag kan för dig med. För du är verkligen min bästa vän kommer aldrig att svika dig och hoppas att du inte gör det heller. Så skönt att du både är riktigt rolig men även en sån man kan prata allvar med och få råd av.
Vi tänker alltid likadant (nästan) Need you!

Så det jag ville säga var att Jag älskar dig gumman <3


Kommentarer
Postat av: julia

Att han är :O han hade man ju fan inte tackat nej till ;)

2009-10-01 @ 14:13:11
URL: http://nevertoopersonal.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback