Hemmagjord ansiktsmask

Har haft studiedag idag, så har bara gått hemma med morgonrock heela långa dan. O tatt hand om mig själv lite, badat, plockat ögonbrynen oså har jag och mamma testat en ansiktsmask.
Gjord av avocado, det är bara att mosa avocadon sen kleta på i ansiktet, var lite smått krångligt men det gick. Väldigt enkel att göra i alla fall :) Den rekommenderas hihi..

Imon ska jag till skolan en liten stund bara, vi är egentligen lediga då med men jag ska vara duktig och åka dit o plugga lite. Jag och en vän ska köpa lite fika o sitta o ha det mysigt i klassrummet alldeles för oss själva, och med en lärare såklart. Hon som kom med ideén till fikat ;) Kanske för att hon själv var sugen? :o haha..

Ne dags att sova om en liten stund, ni får ha det braa pusshej <3


Bild från google.se


Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback