Onödigt misslyckande xD

Vi hade debatt idag på svenskan, och vi fick olika roller som vi skulle spela, fick dom för ett tag sen. Själva tesen som vi skulle göra argument till var "Dagmammor kan inte uppfostra, lära och förbereda barn för framtida liv" nåt sånt kommer inte exakt ihåg haha. Jag var Förälder som skulle vara emot! När vi väl satt där så skulle alla presentera vad man var för något, då sa jag förälder som är För tesen, och så skulle vi säga ett argument då, men jag sa ju ett motargument som jag hade övat på eller så. Sen så efter det så satt jag under hela debatten och bara funderade över vad jag hade sagt? Så sjukt dåligt, och pinsamt för den delen haha. Uusch skulle vilja göra om allt, så att man kan säga lite mer liksom. Får väl prata med läraren xD Satt liksom o tänkte bara var jag för eller emot, för eller emot?


Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback