Valborg och bikini?

Idag är det 1a maj, underbart. Ännu en månad närmre sommaren. På tal om sommar så hittade jag en bikini igår, happy :)

O igår var det valborg med, var på ganska många ställen haha, åkte typ hit o dit kändes det som, åt nattemat på mcdonalds i alla fall, muuums. Usch har börjat bli extremt sugen på sån mat nu sen jag började med p-pillerna igen. Skitjobbigt, vill inte gå upp allt för mycket i vikt :o Menmen det ordnar sig nog ;D

Gårdagen var riktigt trevlig, idag är det dock inte lika trevligt haha, mår inte så värst bra men det är sånt man får ta. Ne nu ska ni få en bild på min bikini, bilden är tyvärr från Gina´s hemsida eftersom jag inte har lust att ta kort med mobilen kommer väl ändå inte synas så mycket.



Och som ni antagligen förstod från texten där uppe så är den från Gina Tricot, 79:- per del.


Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback