Long time agooo!

Halloo på er! Va ett tag sen o de har väl hänt lite nytt iaf hehe.. Största nyheten är att jag ska bli moster igen, till tvillingar :DD Så då blir jag moster till sammanlagt 7 små sötnosar <3 Helt underbart.
Sitter just nu o småkollar lite på Wallander som är på tv, nicenice.

Vatt på stan hela dagen idag med, med mamma, min syster (hon som är gravid) och hennes fina son Ted :) Va på Waynes coffee och Mcdonalds, superskoj dag.

Lottis och Ted då ja! :) <3
Ne ska väl fortsätta kolla filmen nu sen börjar Sex and the city o sen blir de väl nanedags hade jag tänkt mig.

Måndag idag och jag längtar redan till helgen haha händer så mycket roligare saker då ;)
Tjaoo..


Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback